قالب حرفه ای ووکامرس قالب وردپرس تخفیفات قالب وردپرس قالب وردپرس چیتا یک قالب فروشگاهی حرفه‌ای قالب فروشگاهی وردپرس نتورک+ NETWORK PLUS پیش نیاز همه دوره ها – netuzman

نتورک+ NETWORK PLUS پیش نیاز همه دوره ها

در حال حاضر پیشرفت روزافزون شبکه های کامپیوتری و استفاده از آن در ادارات ، سازمان ها ، و حتی منازل، کلیه افراد مختلف بویژه علاقمندان به کامپیوتر را ملزم به یادگیری مباحث شبکه کرده است. گذراندن دوره آموزشیNetwork Plus شما را قادر می سازد نا قدم اول را برداشته و به دنیای قدرتمند شبکه های کامپیوتری وارد شوید. چون دوره آموزشی نتورک+ Network Plus پیش نیاز همه دوره های شبکه است.

به همین جهت شرکت بین المللی Comptia دوره آموزشی Network+ را بر اساس سرفصل های جهانی شبکه طراحی کرده است.

جالب است که بدانید کلیه شرکت های بزرگ شبکه اعم از میکروتیک،سیسکو، لینوکسLPI ،مایکروسافت و …  حداقل پیش نیاز ورود به شرکت های خود را گذراندن دوره Network Plus میدانند و در حال حاضر این موضوع در کشور ما هم به همین شکل میباشد.

در واقع دوره آموزشی Network Plusپیش نیاز همه دوره های شبکه است.

نتورک+ NETWORK PLUS و نقشه راه

بصورت کلی دانشجویان علاقمند به مباحث شبکه با گذراندن دوره Network + حداقل باید بتوانند نقشه راه خود را بر اساس علاقه و استعداد واقعی خود پیدا کنند تا بتوانند در بازار کار کشور قدم های موثر و مثبتی را بردارند.

به صورت کلی به دانشجویان عزیز توصیه می گردد که اگر به مباحث شبکه علاقه مند هستند و هیچ گونه دانشی در این مورد ندارند یا  اطلاعات انها در این زمینه محدود میباشد حتما ابتدا دوره آموزش Network + را سپری کنند تا با توجه به علاقه و استعداد خود و همچنین راهنمایی استاد دوره گرایش تخصصی خود را انتخاب نمایند.همچنین این دوره پیش نیاز دوره های بعدی مانند MTCNA و CCNA میباشد.

گذراندن این دوره برای افرادی که رشته آنها کامپیوتر بوده است هم توصیه میشود،چون مباحث جدید این دوره با مباحث دانشگاهی کاملا متفاوت میباشد.

قابل ذکر است که در سرفصل های جدید این دوره، مباحث عملیاتی هم مانند آشنایی اولیه با تنظیمات بعضی از دستگاه های شبکه موجود میباشد بنابراین حداقل نتیجه این دوره این است که شما با تنظیمات ابتدایی دستگاه ها خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید از این استفاده کنید HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا قالب وردپرس خبری آموزش طراحی فروشگاه فایل آموزش نصب قالب وردپرس قالب شرکتی X Corporate افزونه امنیتی iThemes Security Pro